'ללא גוזמה' • גד אלבז גילה לטוקר את ההפתעה שהוא מכין

    "הרעיון של הקליפ" סיפר פינקלמן "הוא שאנחנו חוזרים לעיירה במאה ה-18. בקליפ אנו נתקלים בכל מה שמאפיין עיירה בתקופה שכזו. השיכור, הזקנה, כבשים וחמורים. בקליפ הכנסנו גם מוטיביים מודרנים וקומיים
    עמית דניאל 12 Comment on 'ללא גוזמה' • גד אלבז גילה לטוקר את ההפתעה שהוא מכין

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, התראיין היום האמן גד אלבז • חושף: "קליפ חדש עומד לצאת בהפקה שטרם נראתה בעולם המוסיקה היהודי ואפילו בעולם המוסיקה הלא יהודי" • טוקר לא עזב את אלבז עד ששר את השיר החדש בביצוע על טהרת הוואקלי יחד עם ניסים בלאק

    "הרעיון של הקליפ" סיפר פינקלמן "הוא שאנחנו חוזרים לעיירה במאה ה-18. בקליפ אנו נתקלים בכל מה שמאפיין עיירה בתקופה שכזו. השיכור, הזקנה, כבשים וחמורים. בקליפ הכנסנו גם מוטיביים מודרנים וקומיים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר, התראיין היום האמן גד אלבז.

    אלבז ציין שהוא כעת באוקראינה והחוש השביעי של טוקר החל להתעורר. "למה" שאל טוקר ואלבז השיב "אני נמצא עכשיו בצילומי קליפ לשיר חדש. שיר נושא של האלבום החדש. הקליפ הוא 'ללא גוזמה' בהפקה שטרם נראתה בעולם המוסיקה היהודי ואפילו בעולם המוסיקה הלא יהודי. דני פינקלמן הוא האיש שמאחורי הקליפ." טוקר שמע שפינקלמן בשטח וביקש להחליף אתו כמה מילים מה שהוביל לחלק נכבד מהראיון.

    "הרעיון של הקליפ" סיפר פינקלמן "הוא שאנחנו חוזרים לעיירה במאה ה-18. בקליפ אנו נתקלים בכל מה שמאפיין עיירה בתקופה שכזו. השיכור, הזקנה, כבשים וחמורים. בקליפ הכנסנו גם מוטיביים מודרנים וקומיים." וכמו כל חבדניק טוב ציין פינקלמן על נשמות יהודיות שהם מצאו במהלך צילומי הקליפ "מדהים. אנחנו מגלים פה כל רגע עוד נשמות. למשל גילינו שאחד מאנשי הצוות שאיתנו הוא יהודי. הוא סיפר שאמא של אמא של אמא שלו הייתה יהודית. היה איש צוות שאחרי שאמרנו לו שהוא יהודי הוא החל לשמור שבת ולהניח תפילין."

    טוקר שאולי שוקל להוציא קליפ כזה ולא יידע אותנו שאל את פינקלמן על העלות המשוערת של קליפ שכזה והאחרון השיב "מדובר על משהו כמו 50.000 דולר וזה עוד לפני עריכה."

    וכמו כל ראיון של טוקר עם אמן בשבוע האחרון, גד אלבז מצא את עצמו שר את השיר החדש בביצוע על טהרת הווקאלי לביצוע הצטרף גם ניסים בלאק שמשתתף בשיר ובקליפ השתתף בביצוע שהותיר את טוקר עם מעט מאד מילים..



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      מלך הגד הזה אין עליו משקיע 50 אלף דולר וווואאאאאוווו מחכים לקליפ ייייאאאאאפפפפ

    2. 11

      OMG מחכים לסינגל ולקליפ המושלם אין על גד בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 10

      חולהההההההההההההההההההההההההההההההה עליוווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. מתי הוא מוציא עוד דיסק????????
        אני במתח על הקול המלאכי שלו!!!

    4. 8

      אין על גד בעולמים!!!!!!!!!!!
      אני מעריצה שלו מגיל עשר

    5. 7

      אין עליו !!!!!!!!!! מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    6. 6

      מתי הוא מוציא את הקליפ ??

      1. כנראה אחרי יום כיפור

    7. 5

      תראו איך אתם מעריצים בן אדם שיודעה לשיר (נחמד)במקום לעריץ אנשי תורה רבנים .
      ה ישמור לאן הגענו

    8. 4

      נו מתי כבר יוצא הקליף

    9. 3

      מתי יוצא הקליפ השלם.. בינתיים ראינו פרומו ויצא לנווו העינייםם נו כבררר